Magyar New York Giants Szurkolói Blog

Odell Beckham Jr. bemutatkozhat a hétvégén

2014. október 02. - Asbee

Egyelőre pozitívan állhatunk Odell Beckham Jr. bemutatkozásához. Egymás utáni két edzésen is túljutott, így abban az esetben, ha minden a terv szerint halad első körös választottunk pályára léphet élete első profi mérkőzésén. Elkapónk pozitívan vélekedik erről:

"Jól érzem magam, készen állok. Sokkal jobb állapotban vagyok, mint eddig."

Tom Coughlin elmondta, hogy az egymás utáni edzések döntőek lehetnek játékosunk bevetésében, így mindenképp pozitív, hogy szerdán és csütörtökön is társaival tudott tartani Beckham. Csapatunk irányítója, Eli Manning egyelőre óvatosan bánik mindenféle kijelentéssel és továbbra is félti valamennyire a WR-t. A korábbi LSU játékos pedig továbbra is izgatottan várja a debütálást:

"Mikor először megsérültem rögtön megvolt bennem a késztetés, hogy azonnal visszatérjek. Talán ez is belejátszott abba, hogy túl korán álltam edzésbe és sérültem meg újra. Minden nap köszönetet mondtam istennek, hogy megkaptam a lehetőséget. Ha pályára léphetek vasárnap, akkor megpróbálom tudásom legjavát nyújtani."

A bejegyzés trackback címe:

https://giantsfootball.blog.hu/api/trackback/id/tr536754065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása