Magyar New York Giants Szurkolói Blog

Cullen Jenkins fizetéscsökkentést kapott

2015. február 17. - Asbee

2014-ben gyengén teljesített, így várható volt, hogy nem fog jelenlegi szerződésével szerepelni a Green Bay-ben híressé vált defensive tackle. 2,25 millió dollárt keresett volna 2015-ben, ez kb. 1 millió dollárral csökkent, játékosunk azonban nem keseredett el és tudta hogy ez is be fog következni.

"Régóta a ligában vagyok, számítottam erre a lépésre az offseasonban. Nem volt jó évem. Nem is voltam teljesen egészséges, hiányzott a robbanékonyságom. Jobb teljesítményt várt tőlem a csapatom és én is. Hogyha nem úgy játszok ahogyan kell, akkor a beígért pénzt sem fogom megkapni. Így hát elfogadom a lehetőséget, hogy újabb egy évig a ligában maradhatok és bebizonyítsam, hogy nem vagyok még elég öreg a játékhoz, valamint a csapatomnak is segítsek a győzelmek megszerzésében."

Becsülendő Jenkins magatartása, sokan követhetnék ezt. Felmérte, hogy ez az utolsó esélye arra, hogy a ligában maradhasson és biztosan mindent bele fog adni azért, hogy jó játékkal örvendeztesse meg a szurkolókat.

A bejegyzés trackback címe:

https://giantsfootball.blog.hu/api/trackback/id/tr77183859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása