Magyar New York Giants Szurkolói Blog

Coughlin búcsúja

2016. január 04. - Asbee

Mint arról már értesülhettetek, Tom Coughlin New yorki munkássága a végéhez ért és új vezetőedzőnk lesz. A csapatunkkal segédedzőként egy, vezetőedzőként két Super Bowl győzelmet szerző Coughlin a következőképp búcsúzott a franchise-tól:

"A délután találkoztam John Marával és Steve Tisch-sel és abban állapodtunk meg, hogy az lesz a legjobb a csapat számára, ha nem maradok tovább a head coach. Erősen hiszek benne, hogy ez a lehető legjobb időzítés számomra, a családom és a Giants számára is.

Kiváltságosnak és büszkének éreztem magam, hogy a New York Giants tagja lehettem. Ez most nem egy szomorú pillanat. 15 évet töltöttem itt mint segéd- majd vezetőedző és voltam olyan szerencsés, hogy három Super Bowl győzelemben is segédkezhettem. Öt évente magasba emelni a Lombardi trófeát büszkévé tesz.

Az elmúlt három esztendő nem úgy alakult ahogyan vártuk és én mint vezetőedző vállalom ennek a felelősségét.

Szemmel látható, hogy mekkora büszkeséggel töltött el az elmúlt 12 évben a franchise képviselése. Elégedettséggel tölt el, hogy újabb két Lombardi trófeát tudtunk kitenni a vitrinbe. Ez egy tisztelgés a játékosok és a stáb előtt.

Értékelem John és Steve, a családjaiknak, valamint Jerry Reese-nek a támogatását. Megmutattuk, hogy mit jelent az a kifejezés amit én "Csapat"-nak hívok.

Végül nem szeretném kihagyni a felsorolásból a feleségemet, Judy-t, a négy gyerekemet és az ők kedveseit, valamint a 11 (lassan 12) unokámat. Az ő végtelen szeretetük és támogatásuk nélkül nem sikerült volna ezt elérni."

A bejegyzés trackback címe:

https://giantsfootball.blog.hu/api/trackback/id/tr618237552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása