Magyar New York Giants Szurkolói Blog

Cruz új otthona

2017. május 25. - MyG

Victor Cruz és a Chicago Bears megállapodtak egy egyéves szerződésben, amit a napokban alá is írnak majd. Így Cruznak ismét van csapata és - némi meglepetésre - nem a Jaguars. Gratulálunk Victor Cruz, sok sikert!

Cruz többször is kijelentette, hogy mindenképpen játszani szeretne, így ennek a fejleménynek örülni kell.

 

Sajnos itt nincs vége a cikknek. Victor Cruz egy rádióműsorban a következőket mondta:

"Az idény első felében kaptam labdákat, az idény második felében nem. Elgondolkoztam: mi folyik itt? Ok, nézzük, mi fog történni. Szerintem ezek nem akarnak engem itt többet. Sok ember valószínűleg nem tudja ezt... Ha jól játszok - 1.000 yardos elkapó lettem volna, akkor sokkal nehezebb lett volna a szurkolóknak megmagyarázni, miért bocsátanak el."

Hozzátette azt is, hogy olyan ösztönzők voltak a szerződésében, amik szerint egy jó idény után sok pénzt kaphatott volna 2017-ben.

Rákérdeztek, hogy ebben a tervben Eli Manning is benne volt-e? Erre a következőket válaszolta:

"Nehéz elhinni. Valaki odamegy az irányítóhoz és azt mondja neki, hogy hey, ne dobd oda vagy ne add oda annak a srácnak. Mérhetetlenül nehéz ezt gondolni. Én sem hittem, kétségeim voltak. De amikor néztem a filmet és láttam, hogy mennek a dolgok, ez az egyetlen magyarázat."

Később a következőket nyilatkozta: "Imádom a Giantst! Olyan lehetőséget adtam nekem, mint senki más. Örökké hálás vagyok! Soha nem mondtam olyat, hogy engem szabotáltak, ne higgyenek az ilyen főcímeknek!"

Időközben több újságíró, riporter is jelezte, hogy csak az ő szavait adták vissza.

Tovább árnyalja a képet, hogy korábban célozgatott arra, hogy mégis csak lehet igazság abban, hogy Eli Manning részese az ereklye botránynak. Később azt mondta, soha nem állított ilyet, szavait kiragadták a szövegkörnyezetből. (Ha ismerjük a történetet, akkor ez egy irónikus vádként is érthető.)

Kb. másfél órája a következőket írta a twitteren: "A Giants örökké a családom!" (A csatolt kép is ebből a tweetből van.) Az ember nem rúg bele a családjába, szerintem. 

Akármi is történt, az emlékek, élmények maradnak. Azt, amit a csapatért tett, soha nem felejtem el, a salsa király hiányozni fog.

2017-05-25_20_45_47.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://giantsfootball.blog.hu/api/trackback/id/tr7812540997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása