Magyar New York Giants Szurkolói Blog

Jerry Reese búcsúlevele

2017. december 05. - Asbee

A következőképp búcsúzott el Jerry Reese a franchise-tól:

"Szeretném megköszönni a New York Giants-nek a lehetőséget, amit adott nekem az elmúlt 23 évben. Számos remek emlékem van ebből az időszakból. Köszönöm John Marának, Steve Tisch-nek és a családjuknak, hogy évekig bíztak bennem. Hálás vagyok Tom Coughlinnak és Ben McAdoo-nak a csapat irányába mutatott elkötelezettségéért. Köszönettel tartozom George Youngnak, hogy a klubhoz kerülhettem és Ernie Accorsinak, hogy tanulhattam tőle. Szintén köszönöm a front office-nak, az edzőknek, a scoutoknak, a korábbi és a jelenlegi játékosoknak, hogy a legjobbjukat nyújtották. Köszönöm a családomnak és a barátoknak, hogy végig támogattak, hálás vagyok, hogy itt lehettem. Mindenkinek a legjobbakat kívánom! Go Giants!"

Ugyan csúnyára sikerült a búcsú, de sokkal fájóbb Reese távozása, mint McAdoo-é. Egy jó csapatot vett át 2007-ben, amelyet kipótolt a hiányzó darabokkal ahhoz, hogy Super Bowlt nyerhessenek. Ezt követően olyan játékosokat szerzett meg, mint Victor Cruz, Hakeem Nicks és Jason Pierre-Paul, akik kulcsszerepet játszottak a legutóbbi SB győzelemhez. Ugyan az elmúlt években hullámzó teljesítményt láthattunk mind a drafton mind a szabadügynök piacon, de így is a csapat történetének az egyik legsikeresebb general managereként dolgozott Reese!

A bejegyzés trackback címe:

https://giantsfootball.blog.hu/api/trackback/id/tr4213442131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása