Magyar New York Giants Szurkolói Blog

Dave Gettleman

2018. június 06. - MyG

General Managerünk, Dave Gettleman kedden bejelentette, hogy limfómát állapítottak meg nála.

Dave 67 éves, betegségét az éves orvosi ellenőrzés során fedezték fel.

"Részt vettem az éves vizsgálaton, ahol megállapították, hogy limfómám van." - mondta Gettleman. "A múlt hét során több tesztet is végeztek, hogy meghatározzák a kezelés menetét, ami a nagyon közeli jövőben el is kezdődik."

"Az orvosok elmondták, mit várhatok a kezeléstől és ők pozitívak. Így én is az vagyok".

"Folytatom a munkát, amennyire csak a kezelések engedik. Amikor nem vagyok az irodában, folyamatosan kapcsolatban leszek Pat-tal (Pat Shurmur) és Kevin-nel (Kevin Abrams GM helyettes) és a többiekkel."

"Előre is köszönöm, hogy tiszteletben tartják az én és a családom magánszféráját a betegséggel vívott harcom során. Remélem, hogy mielőbb erősen térek vissza és teljes energiámmal azon dolgozhatok, hogy segítsem ezt a 2018-as New York Giants-et olyan naggyá tenni, amilyenné csak lehetséges."

Mielőbbi gyógyulást, sok erőt és kitartást, Dave Gettleman!

gettleman1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://giantsfootball.blog.hu/api/trackback/id/tr8014026496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása