Magyar New York Giants Szurkolói Blog

Mérkőzés utáni nyilatkozatok

2018. szeptember 11. - szviko

A Jaguars-tól elszenvedett vereséget követő sajtótájékoztatóról néhány részlet következik, Zedonbass fordításában:

py7xdrnoqgiibfhefocp.jpg

Saquon Barkley a touchdownjáról:

Csodálatos érzés volt, de csak átmenetileg. Egy touchdownnal nem nagyon lehet meccset nyerni, és ez ebben a fordulóban is így volt. Mégis egy megvalósult álom volt a célterületre jutni. Megőrzöm a labdát, de ott és akkor csak a következő játékra és pontszerzésre koncentráltam.

Barkley a negyedik kísérletes sikertelen futásáról:

A negyedik és egyet mindig nehéz összehozni, főleg ilyen védelemmel szemben. Úgy kell hozzáállni, hogy mindenáron meg kell csinálni. Felugrottam, és azt hittem, sikerült, eleget haladtam a first downhoz – de nem így volt. Ezt nem foghatom arra, hogy még újonc vagyok, tisztában kell lennem vele, hogy milyen fontos teljesíteni.

Doug Marrone, a Jacksonville edzője Barkley-ról:

Tudtuk, hogy kiváló játékossal nézünk szembe. Ez olyan meccs volt, amikor úgy hiszed, jól megy, sokan támadjuk a labdát, és sokan próbáljuk szerelni. Aztán egyszer csak elszabadul, és 68 yardot fut…elképesztően jó játékos.

Calais Campbell, a Jacksonville játékosa Barkley-ról:

Rögtön tudtam. Az első futása és az első pár szerelési kísérletem után azt mondtam magamban “nem rossz a srác”. Persze lehet videókat nézni róla, de nem láttunk túl sokat, és az is a főiskolai anyag. Teljesen más az NFL-ben pályára lépni egy ilyen csapat ellen, mint a miénk, és ilyen játékokat megcsinálni. Nagy jövő előtt áll. A meccs után mezt cseréltem vele, mert azt gondoltam, hogy ha elkerülik a sérülések, egy nap a Hall of Fame-be is kerülhet, úgyhogy érdemes még most begyűjteni a mezét.

 Janoris Jenkins a vereség tanulságairól: 

Szerintem mind tanulhatunk belőle, a védelem, a támadók és a speciális egység is. A videós elemzéskor meglátjuk, milyen hibákat követtünk el, aztán továbblépünk, és nap mint nap igyekszünk jobbá válni.

 Pat Shurmur a támadósor nehézségeiről:

Nagyon jó védelemmel kerültünk szembe. Top 10-es védősorral csatáztunk, akik végighajtották a meccset. Ki lehet szúrni egy-egy egyéni hibát mindenkinél, engem is beleértve, de azért küzdöttünk. Egyszerűen elemezni kell, aztán javítani az esetleges hibákat, és felkészülni a Dallas ellen.

 Shurmur Beckham visszatéréséről:

Úgy láttam, végig igyekezett, pedig sok különféle helyzetben kellett helytállnia. Azt hiszem, érdemes felé dobni a labdát. Sokszor volt ő a célpont, és sok játékot meg is csinált.

Kép: Matthew Swensen / New York Football Giants / giants.com

A bejegyzés trackback címe:

https://giantsfootball.blog.hu/api/trackback/id/tr914235059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása